poniedziałek, 11 listopada 2019

TIK we Florencji

Kurs "Web Solutions for the Classroom" spełnił moje oczekiwania w stu procentach.
Poznałam nowe technologie informacyjno-komunikacyjne, np. Edmodo (platformę komunikacji i współpracy dla szkół i nauczycieli). Nauczyłam się w praktyce planować lekcję z wykorzystaniem  narzędzi internetowych, takich jak: narzędzia edukacyjne Google, Quizizz, Vine. 
Wiedza, którą zdobyłam, wzbogaci mój warsztat pracy i uatrakcyjni lekcje. Zajęcia były doskonale przygotowane. Atmosfera wśród uczestników ( w sumie 11 osób) była wspaniała. 
Pracując w parach, grupach doskonaliłam również znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
W wolnym czasie zwiedzałam stolicę Toskanii. 
Nauka w najpiękniejszym mieście Europy była wielką przyjemnością. 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.