niedziela, 10 listopada 2019

Kurs metodyczny na Malcie


Kurs metodyczny All Aboard the Primary Classroom. Methodology for Primary Teachers  na Malcie był strzałem w dziesiątkę. Poznałam tam metody pracy z dziećmi w młodszym wieku szkolnym.

 Innowacyjne spojrzenie na nauczanie języka angielskiego pozwoli mi lepsze motywowanie uczniów do nauki oraz zwiekszenie satysfakcji z wykonywanej pracy. Na kursie poznałam metodę CLIL oraz atrakcyjne metody wprowadzania słuchania, pisania , mówienia i czytania . Poznałam również tajniki pracy z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych.  Z pewnością mogę stwierdzić, że kurs dał mi siłę i ogromną wiedzę na temat pracy z dzieci szkoły podstawowej tymi zdolnymi jak i potrzebujących większego wsparcia. 

Zajęcia odbywały się codziennie w godzinach 9:00 -14:30 i prowadzone były przez wysoko wykwalifikowaną kadrę. W grupie były tylko 3 osoby, zatem komfort pracy był rewelacyjny. Czas spędzony na zdobywaniu wiedzy minął bardzo szybko i tydzień na cudownej wyspie Maltą minął jak jeden dzień. 













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.