czwartek, 30 września 2021

Mobilność w Heraklionie

 Kurs - CLIL: Innovation & Effectiveness in Teaching Tools & Method - w którym wzięłam udział odbył się w dniach 20.09.21 - 25.09.21 w Heraklionie na Krecie. Inspirujące zajęcia zorganizowała szkoła OLOKLIROSI.

Miałam okazję zgłębić wiedzę dotyczącą metod i narzędzi CLIL do nauczania języka obcego. Zajęcia miały formę warsztatów. Uczyłam się, jak w praktyce zastosować takie narzędzia ITI jak: TimeRime, Spicy Nodes,  Prezi, Toondoo, Kubu.

Ciekawym doświadczeniem była praca w grupach - outdoor. Wymieniłam się doświadczeniami z nauczycielami z Hiszpanii, Rumunii, Litwy, Czech, Chorwacji. 

Nowe umiejętności bez wątpienia wykorzystam do dalszej pracy z młodzieżą. 




W wolnym czasie poznawałam uroki Krety.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.